• Meisjes- & vrouwenvoetbal voorlopige indelingen

• Binnen WVC en daarvoor bij Alkmania was het meiden- en damesvoetbal een grote en belangrijke tak binnen de club. Ook bij E.M.M. ’21 zal dit niet anders zijn. E.M.M.’21 wil toonaangevend in de regio zijn w.b.t meidenvoetbal en hopen we, net als in het verleden glorieuze kampioenschappen te behalen, misschien wel weer speelsters aan te leveren voor uiteindelijk het Nederlands elftal en vooral dat iedereen met veel plezier op haar eigen niveau kan voetballen.

Coördinatoren
    In het nieuw gevormde Technisch Hart van E.M.M. ’21 zal Kelly van der Tang de functie vervullen van coördinator dames- en meisjesvoetbal. Daarnaast zijn er per leeftijdscategorie coördinatoren aangesteld die als eerste aanspreekpunt voor de trainers en leiders fungeren.

Coördinator vrouwen senioren & MO19  - Isabelle van Hofwegen
    Coördinator MO17 & MO15 – Arno Verhoek
    Coördinator MO13 & MO11 – Maikel van Veen

Dames
    Komend seizoen zullen er, net als voorgaande seizoenen, 2 dames elftallen op zondag zijn.
    Vrouwen 1 zal onder leiding van Tino Snaterse spelen in de 2e klasse en vrouwen 2 zal onder leiding van Richard Guldemond staan. Bij vrouwen 1 is Ernst van Berkel terug op het nest als assistent trainer en voor vrouwen 2 zoeken we nog een assistent trainer/coach. Geïnteresseerde kunnen contact opnemen met Isabelle van Hofwegen. Daarnaast zal ook Marin van der Meer zich als speelster weer bij vrouwen 1 voegen na een avontuur bij Rijnvogels.

Voor het eerst in de geschiedenis van het dames- en meidenvoetbal binnen de club zullen we op zaterdag ook een vrouwen senioren team hebben. De MO19 van afgelopen seizoen zal worden omgedoopt in vrouwen 1 zaterdag. Dit team zal recreatief zijn ingesteld.

Meisjes
    Verder hebben we één MO19 team, twee MO17 teams, één MO15 team, twee MO13 teams en één MO11 team. Al met al weer een mooi aantal meidenteams!

De meiden die in de leeftijdscategorie O9 vallen spelen samen met de jongens. De coördinatoren daarvan zijn Mandy Bakker en Pieter van der Geest.

Dit zijn de voorlopige indelingen voor seizoen 2021 – 2022. We spreken van een voorlopige indeling omdat er nog een hoop kan veranderen tot aan het nieuwe seizoen. Spelers kunnen dan eventueel nog van team en/of trainingsgroep veranderen mocht de begeleiding dat nodig achten.

De definitieve MO17 selectie zal na de regiocup bekend worden gemaakt.

Deze indelingen gaan in na de zomerstop. Precieze data over het starten van de trainingen ontvangen jullie nog via de trainer/coördinatoren.

Voor vragen kunnen jullie terecht bij de betreffende coördinator van de leeftijdsgroep waar de speler volgend seizoen in actief is.

Ten slotte hopen we natuurlijk dat iedereen gewoon lekker kan gaan voetballen in het nieuwe seizoen en dat we snel weer kunnen gaan strijden in de competities.

Het Technisch Hart.